POLITICA DE RETUR

Compania noastră pune la dispoziția cumpăratorilor persoane fizice, programul de retur, conform termenilor și condițiilor menționate în cele ce urmează.

În conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate, fără obligativitatea de a preciza motivele, în termen de 14 zile, calculate din momentul recepționării produselor.

Solicitare de retur

Pentru a vă exercita dreptul de retur, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu o comunicare trimisă prin poștă, curier sau e-mail. De asemenea, puteți descărca și completa formularul (click pentru descărcare) și trimite pe e-mail, la adresa office@bose-timisoara.ro

Vă vom transmite fără întârziere, prin aceeași modalitate, confirmarea primirii.

Termen returnare

Perioada de retur expiră după 14 zile începând de la ziua la care ați intrat dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Expediere

Expediați produsele sau înmânați-ni-le direct nouă, la următoarea adresă:

Str. Petofi Sandor 2C,  localitatea Dumbrăvița, jud. Timiș, cod poștal 307160.

Expediați produsele în timp util, astfel încât să poată fi recepționate la această adresă în termen de 14 zile de la transmiterea înștiințării de retur și a primirii confimării de recepționare a acesteia.

Dacă ați cumparat mai multe produse de același fel și doriți sa le returnați pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse pot fi acceptate doar dacă sunt sigilate.

Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Costuri

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor precum si costurile necesare repunerii produsului într-o stare de comercializare normala. Aceste costuri, rezonabile, vă vor fi comunicate după ce produsul este recepționat și evaluat de personalul nostru specializat.

De asemenea, în cazul în care livrarea produsului către dumneavoastră s-a făcut într-o altă formă decât cea oferită gratuit de compania noastră, iar costul a fost suportat de noi, va trebui sa returnați această sumă.

Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Rambursare

În caz de returnare a produselor, vă vom rambursa suma achitată de dumneavoastră, reprezentând contravaloarea produselor livrate, această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat solicitarea pentru o altă modalitate de rambursare. Din această sumă se scad sumele menționate la articolul “Costuri” din prezenta. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Termen rambursare

Suma achitată de dumneavoastră vă va fi rambursată integral in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul recepționării și verificării la sediul nostru a produselor care fac obiectul returului.

Excepții (produse care nu se pot returna)

  1. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Rambursarea se efectuează după primirea și verificarea produselor returnate într-un termen de maxim 14 zile. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  2. Produsele care au fost deja înregistrate pe site-ul producătorului bose.com
  3. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate (ex.: căști intraauriculare – “in-ear”).

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental Premium Logic SRL, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila.
In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Primim date personale de la dvs. cand completati formularul on-line pentru achizitie si ne transmiteti numele si prenumele, e-mailul, telefonul si adresa;
Vom utiliza datele dvs cu caracter personal pentru prestarea serviciilor Premium Logic SRL in beneficiul dvs. Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:
• Preluarea solicitarilor de achizitie, reparatie sau retur ale produselor dvs.
• Asigurarea transportului catre Premium Logic si expedierea retur a produselor
• Notificari privind statusul procesarii solicitarii dvs.
• Invitatia de a completa chestionare de satisfactie
Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Premium Logic și dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile și libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate.